We don't miss anything!


1, 2.. 3.... Ja!

2012-09-27 19:06

Formula Ràpida s'estrena en la secció d'opinió amb els seu primer blog, "A peu de pista!" que l'escriurà Arnau Viñals. Ara doncs, entrem dins el seu primer post:

Bona Tarda, és el primer "post" al blog, que escric, i en aquest cas us parlaré de la experiéncia que viuré aquest cap de setmana al circuit de Paul Ricard HTTT, situat a França, prop de Marsella. Per tant queda relativament aprop, perquè el nostre equip es pugui deplaçar-hi. Ara bé, al tenir poc pressupost, l'equip que es desplaçarà a Paul Ricard no va al tipic Hotel a passar la nit, o un Hotel de 5 estrelles, ni anem el Dijous, o sigui avui, a vuscar les acreditacions. Formula Ràpida es basa per ser un mitjà proper a la gent, i per això, i a més a més en aquest moments que estem vivint, de crisis, noslatres també ho notem. Es per això que ens allotjarem a un Camping, si, si, si, ho han sentit bé, un CAMPING, i a més a més de dues estrelles, i amb una tenda de muntanya. L'avantatge que té aquest camping, però és que està a nomès cinc minuts amb cotxe, i a  1 hora a peu, a ritme normal, perquè està a nomès cinc Km del camping. A és clar, no ho em dit, però tindrem el nostre cotxe personal, perqué marxarem des de la seu de Formula Ràpida a Lliçà d'Amunt amb cotxe, fins al mateix Le Castellet (lloc on hi ha el camping i el circuit). En total són uns 600 Km més o menys, i un total de sis hores i una mica més de viatje.

Ara bé, ara que ja he explicat el que faré demà "A Peu de Pista!" explicaré, les dificultats que vaig tenir per aconseguir una acreditació, una! Primer, i com és normal, vaig demanar la sol·licitud d'acreditació, lo normal és que t'enviin una resposta dien-te si si o si no. Però no hann respost mai, i vaig haver de esforçar-me a parlar el meu "gran" (irònia) anglès que tinc amb els meus contactes de les World Series, gràcies axiò vaig aconseguir l'acreditació, però que passa? Que a sobre he descobert que l'empresa que gestiona la comunicaicó de les World Series by Renault és ni més ni menys qu euna empresa catalana. Això em satisfà, al saber que com a mínim podre compartir el meu idioma, en una zona on teoricamanet, teoricament, parlen la meva llengüa germana, l'occità o provenzal, com més us agradi. Dic "teoricament", perquè la política francesa protecciona massa el francès, fins a tal punt, que prohibeix les altres llengües. Però sigui l'idioma que sigui, estaré allà per explicar-vos-ho! A continuació us passo els links en que em podeu seguir:

Twitter: @vinyi_arnau96    @FormulaRapidaV    @KKFCW   

Facebook: Formula Ràpida, Kevin Korjus Fan Club.

I PER SOPOSAT A LA WEB!

—————

Retorna