We don't miss anything!


Villeneuve correrà la Indy 500

2014-02-27 14:51

El pilot canadenc Jacques Villeneuve, campió de la F1 el 1997 disputés aquest any les 500 milles d'Indianapolis amb l'equip Schmidt Peterson Motorsports, l'equip de Sam Schmidt i Ric Peterson.

Per: Victor Forner

El canadenc només disputarà les 500 milles d'Indianapolis , carrera que ja va guanyar el 1995 , i que als seus 42 anys d'edat , vol tornar a conquerir
 
"He tingut la sort de poder competir en diverses categories internacionals de primer nivell , i no hi ha res m'entusiasmi més que entrar a la IndyCar al nivell que es troba ara mateix" , va confirmar el canadenc
 
El cap de l' equip, Sam Schmidt va dir : "Estem encantats de tenir un pilot de la talla de Jacques a la nostra alineació . Ja ha guanyat aquesta carrera , i ens aporta una experiència bestial per tot el seu èxit en les categories reines de tot el món"
 
"Jo vaig créixer a Canadà , el nom Villeneuve és sinònim de victòria" , comentava Peterson per la seva banda, "jo vaig estar aquí en persona quan (Jacques) va guanyar la Indy 500 el 1995, i ell era l'únic canadenc que participava en aquesta cursa . em va fer sentir un gran orgull pel meu país . És un honor tenir l'oportunitat de ser partícip del seu retorn a la 500 , esperem un gran resultat ", ha conclòs

—————

Retorna