We don't miss anything!


Petrov al DTM amb Mercedes

2014-02-28 16:14

El pilot rus Vitaly Petrov competirà al DTM aquest 2014 amb Mercedes amb l’equip Mücke Motorsport.

Per: Victor Forner

Ja era un secret a veus i avui Mercedes ha confirmat que Petrov pilotarà per ells aquest 2014.

"El DTM és una gran competició i estic molt feliç de que Mercedes em doni l' oportunitat de córrer amb ells. Sóc conscient de que he d’aprendre, m'agraden els reptes. La primera prova que vaig fer a Portimao, vaig tindre l’oportunitat de fer la primera toma de contacte amb el cotxe. Esperem que pugi fer que el DTM sigui més conegut al meu país" va dir el Rus.

 

''Vitaly va tindre un bon test amb nosaltres i espero que ho faja molt bé al DTM. En Vitaly és un gran esportista i ja ha demostrat que te capacitat d’aconseguir un pòdium a la Fórmula 1. Ell serà un gran actiu sobretot al mercat rus. Tinc moltes ganes de veure com li van les coses al DTM " va dir Toto Wolff.

 

—————

Retorna