We don't miss anything!


Alex Riberas formarà part del programa junior de joves pilots de Porsche

2012-11-24 15:54

Escrit per: Arnau Vinyals 

El pilot català de 18 anys, Alex Riberas i el nord-americà Connor de Phillippi, de 19 anys, són els escollits per formar part del Programa Junior de Porsche per el 2013.

Els dos joves pilots, que han triomfat en el kàrting i en les categories de Formules, disputaran la temporada 2013 a la Porsche Carrera Cup alemanya. 

D'aquesta manera, la marca alemanya formarà aquests dos pilots, els ajudarà amb gran part dels diners que es necessiten per competir i els farà progressar també, fora de la pista.

Alex Riberas i Connor Philippi van ser seleccionats després de passar diverses etapes a el circuit de Vallelunga a Itàlia.

 

Declaracions:

 

Hartmut Kristen, director de Porsche Motorsport: "Prendre la decisió va ser molt difícil. Tots els finalistes tenien un nivell impressionant. Tant Alex Riberas com Connor de Phillippi tenen el talent necessari per triomfar en la competició.

 

Alex Riberas: "És un somni fet realitat. El meu cor sempre ha tirat cap a Porsche. Encara que fins ara la meva carrera ha estat lluny dels turismes perquè he competit en Karts i Fórmules, quan vaig pujar al Porsche 911 em vaig sentir com a casa. Estic desitjant començar la temporada 2013 i aprendre tot el que pugui aquest hivern amb Porsche i el meu futur equip"

—————

Retorna